Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Nu aan te passen: automatische reactie bij contact buiten werktijd

November 2024

Patiënten die buiten werktijden een bericht sturen via BeterDichtbij, ontvangen een melding dat berichten niet worden gelezen buiten werktijden, inclusief instructies voor spoedgevallen. Deze melding kan nu deels worden aangepast, zodat de tekst beter aansluit bij de situatie van de organisatie, zoals in dit voorbeeld.

Deze tekst is de standaardreactie. De dikgedrukte zin kan desgewenst worden aangepast. 

U gebruikt de BeterDichtbij app nu buiten onze standaard openingstijden. U kunt wel een bericht sturen, maar we kunnen deze pas op werkdagen lezen of beantwoorden. Heeft uw vraag spoed of gaat het om een ernstige medische situatie? Bel dan altijd direct de huisartsenpost, het bij u bekende spoednummer van het ziekenhuis of 112. 

Wil je de melding als afdeling aanpassen? Neem dan contact op met de projectleider of beheerder binnen jouw organisatie.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00