BeterDichtbij voor thuiszorg
In de thuiszorg werk je vaak onderweg of bij mensen thuis. Dat vraagt om een flexibele, snelle en veilige manier van communiceren met cliënten, mantelzorgers en collega’s.



BeterDichtbij transformeert digitaal contact bij

Toegankelijke zorg, ook met mantelzorgers
Met BeterDichtbij kunnen cliënten eenvoudig en veilig communiceren met zorgverleners. Wil of kan een cliënt geen gebruik maken van digitale communicatie? Dan is het altijd mogelijk om het gesprek te starten met een mantelzorger, zodat zij betrokken blijven en ondersteuning kunnen bieden. Zo blijft BeterDichtbij toegankelijk en passend voor elke situatie.
Maak thuiszorg eenvoudiger en efficiënter
Huidige situatie
Met BeterDichtbij
Gekoppeld aan bestaande systemen en bewezen effectief
-
Gebruikersgemak voorop
7 dagen per week cliëntondersteuning en een uitgebreide academie voor zorgprofessionals
-
Succesvol in gebruik
bij Pantein, Rivas en Curamare, zowel in de wijkzorg als binnen digitale teams
-
Eigendom van de zorgsector zelf
waardoor kennis en financiële middelen binnen de sector blijven
-
Bewezen initiatief in ziekenhuizen en revalidatie
digitale patiëntbegeleiding, tijdsbesparing artsen, meer tijd per patiënt
-
Getest en aanbevolen in de zorg
Positief getest door Digizo.nu en aanbevolen door zorgverzekeraars
-
Veilig en robuust systeem
dat voldoet aan alle essentiële standaarden en privacyregelgeving
Alle communicatie op één plek
Veilige en laagdrempelige digitale communicatie
Betere begeleiding en ondersteuning
Meer werkplezier en rust
Flexibel en eenvoudig in gebruik

Wat zorgverleners zeggen

Hoe werkt het?
Met BeterDichtbij werk je via een gebruiksvriendelijk platform, toegankelijk vanaf je PC, tablet of smartphone. Of je nu op locatie bent of thuis werkt, je hebt altijd alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Bovendien is ons systeem volledig geïntegreerd met je bestaande ECD.
Ontdek BeterDichtbij op het webplatform en in de app
Benieuwd hoe BeterDichtbij werkt? Bekijk alle functies en ontdek hoe je het webplatform en de app eenvoudig inzet in de thuiszorg.
Meer werkplezier door digitalisering
Thea de Jong
Zorgverlener digitaal team van Rivas Zorggroep

“Ik dacht: hoe maak ik nou echt contact met mensen via een beeldscherm? Maar als je mensen beter leert kennen en vaker spreekt, valt dat weg. Dan merk je niet meer dat er een scherm tussen zit."Lees interview
Veelgestelde vragen
Hoe kan BeterDichtbij helpen bij personeelstekorten en hoge werkdruk?
Hoe verbetert BeterDichtbij de samenwerking tussen wijkverpleegkundigen, mantelzorgers en huisartsen?
Hoe zit het met de veiligheid van patiëntgegevens?
Is digitale communicatie geschikt voor oudere cliënten in de VVT?
Hoe ervaren cliënten en mantelzorgers BeterDichtbij?
Hoe start ik met BeterDichtbij in mijn thuiszorgorganisatie?


Neem contact op
Neem contact op met Godfried of Sander en maak vrijblijvend kennis met BeterDichtbij.

Eigendom van de zorgsector zelf
BeterDichtbij is een initiatief van de zorgsector en eigendom van NVZ en SAZ. Dankzij deze publiek-private opzet blijven kennis en financiële opbrengsten bij de zorgsector zelf.