Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Hoe helpt BeterDichtbij bij het verminderen van telefonische belasting?

Met BeterDichtbij kunnen zorgverleners berichten inplannen, standaardberichten gebruiken en patiënten via meldingen en geautomatiseerde informatie beter begeleiden. Zo ontvangen patiënten op het juiste moment de juiste informatie, waardoor veel vragen worden beantwoord voordat ze zelf contact opnemen.

Daarnaast biedt BeterDichtbij een laagdrempelige manier voor patiënten om vragen te stellen via berichten, in plaats van te bellen. Dit verlaagt de telefonische druk en vermindert het aantal terugbelverzoeken. Ook helpt BeterDichtbij bij het verstrekken van belangrijke informatie, zoals afsprakenherinneringen en instructies, waardoor onnodige telefoontjes verder worden beperkt en patiënten goed voorbereid zijn tijdens hun zorgtraject.

Hans Stuurman servicedesk medewerker bij BeterDichtbij
Celine Hillenaar

Wil je iemand spreken? Neem gerust contact op.

Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 21.00

Zaterdag en zondag: 12.00 tot 17.00