Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Diepgaande integratie met HiX via Zorgplatform

Dankzij de integratie van BeterDichtbij met het Zorgplatform van ChipSoft kunnen zorgverleners eenvoudig patiëntinformatie beheren en met patiënten communiceren, direct vanuit het HiX.

Chipsoft logo

Samenwerking met ChipSoft voor nóg meer gemak voor zorgprofessionals

  • Zo kunnen zorgprofessionals direct vanuit het HiX meerdere patiënten tegelijk kunnen aanmelden bij BeterDichtbij.

  • Zorgprofessionals besparen tijd door minder administratielast en slimmere processen.

  • Digitale communicatie is mogelijk direct vanuit het HiX, dankzij de diepgaande integratie met Zorgplatform.

  • In ontwikkeling: BeterDichtbij integratie in het patiëntenportaal en de HiX Mobile Patiëntenapp, voor meer gemak voor patiënten.

Samenwerking ChipSoft en BeterDichtbij

Zo werkt het in de dagelijkse praktijk

De integratie van BeterDichtbij in het HiX EPD van ChipSoft biedt voordelen voor zorgverleners en patiënten. Zorgverleners hebben direct toegang tot de berichten en vragen van patiënten in BeterDichtbij, zonder dat ze van platform hoeven te wisselen. Dit zorgt voor minder administratieve handelingen en efficiënter werken, zodat er meer tijd is voor persoonlijk contact met patiënten.

Sander Bijl

co-founder en COO BeterDichtbij

Sander Bijl, operationeel directeur BeterDichtbij

Deze integratie levert grote voordelen op. Patiënten zijn beter voorbereid en hebben nog makkelijker contact met zorgverleners.

Lees het artikel
Godfried Bogaerts
Sander Bijl BeterDichtbij

Wil je ook aan de slag met ChipSoft en BeterDichtbij?

Heb je vragen over de integratie van BeterDichtbij met het Zorgplatform van ChipSoft of ben je benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? Neem gerust contact op met Godfried of Sander.