Ga naar hoofdinhoud
De BeterDichtbij servicedesk is tijdelijk telefonisch niet bereikbaar i.v.m. storing. Je kunt contact opnemen via de chat op onze website of per mail via service@beterdichtbij.nl

Communicatie: de sleutel tot goede zorg

In de zorg draait alles op communicatie. Met BeterDichtbij kun je makkelijk en veilig communiceren met je patienten en collega’s.

Plan een demo Bekijk product
Direct in contact met jouw zorgverleners
Klopt het dat mijn huid nog steeds rood is?
Profielfoto van een zorgverlener
Dat kan inderdaad. Als dat maandag nog zo is, laat je het dan weten?

Versimpel complexe revalidatietrajecten

Stroomlijn alle communicatie met BeterDichtbij

Zonder BeterDichtbij

Verlies van tijd door handmatige processen en versnipperde communicatie
Patiënten en naasten die continu bellen met dezelfde vragen
Informatie verspreid over meerdere systemen zonder overzicht
Administratieve taken die kostbare tijd van persoonlijke zorg wegnemen
Veiligheidsrisico’s door niet-gecentraliseerde communicatie

Met BeterDichtbij

Eén platform voor alle communicatie: patiënt, naasten en partners
Geautomatiseerde processen: meldingen, afspraken en updates op het juiste moment
Veilige gegevensuitwisseling volledig geïntegreerd met EPD/ECD  
Meer tijd voor zorg door minder administratie en efficiënte samenwerking
Flexibel werken: toegankelijk op pc, tablet en smartphone

Één platform om te communiceren met…

Patiënten en cliënten

Naasten

Regiopartners

Wat zorgverleners zeggen

"Gewoon een vraag kunnen stellen, komt ten goede aan welbevinden."
Petra van Merkestein - Ziekenhuis Rivierenland over BeterDichtbij

Petra van Merkestein

Verpleegkundig specialist
"De korte lijnen in communicatie, leiden uiteindelijk tot betere zorg voor de patiënt. Je onderkent zo eerder klachten van patiënten waar wij samen met Altide sneller op kunnen inspelen.”
Praktijkervaring - foto zorgverleners achter PC

Annemiek Visser

Oncologieverpleegkundige
"Thuis is een vertrouwde omgeving en daardoor voelt dat relaxter."
Kinderarts Tessa van Balen over BeterDichtbij binnen SKB

Tessa van Balen

Kinderarts
"Patiënten die normaal gesproken langskwamen voor bijvoorbeeld de screening van een liesbreuk, kunnen nu heel goed via videobellen gescreend worden. Het scheelt werk, voorbereiding, telefoontjes… Het maakt je werk écht makkelijker."

Joyce van der Graaf

Gespecialiseerd doktersassistent Anesthesiologie
"Het gebruik van BeterDichtbij levert minder telefoontjes, meer focus en minder geregel op, voor zowel zorgverleners als patiënten. We zijn heel blij en trots op dat we op deze manier écht waarde kunnen toevoegen in de zorg!"
Maaike Netten en Angela Reijnen van CWZ

Maaike Netten

Projectleider Medische Informatie Technologie
“Ik wil niet zeggen dat ik hierdoor ineens een betere dokter word, maar je leert mensen wel beter kennen.”

Monique Gorissen

Kinderarts-allergoloog
“Patiënten ervaren communiceren via BeterDichtbij als extra service.”

Jaap Geerse

“Je weet gewoon dat er aandacht voor je is, en kunt altijd je vragen stellen”
WZA

Dirk

Automatische berichten verlichten het werk van poli-assistenten, terwijl patiënten met BeterDichtbij eenvoudig en snel toegang hebben tot alle belangrijke informatie.

Anouk van Rijssen

“Voorafgaand aan een herhaalafspraak kunnen we patiënten via BeterDichtbij vragen of zij aan die afspraak behoefte hebben en in welke vorm. Daarmee voorkomen we onnodig reizen en sluiten we het beste aan bij zijn of haar communicatiebehoefte.”
Bauke Boezeman, Manager Zorglogistiek bij Merem Medische Revalidatie

Bauke Boezeman

"Voor de tieners is het gesneden koek merk ik. Ik krijg ze makkelijker zelf te spreken. Aan de telefoon komen zij niet zo snel."

Jolita Bekhof

Soms zegt een beeld meer dan woorden. Een foto van een patiënt die voor het eerst uit bed is gekomen, kan echt een geruststelling zijn voor familie. Het zijn juist die kleine dingen die hoop geven.

Mirelle Koelewijn

"Je loopt elkaar niet meer mis en de patiënt krijgt meteen de gelegenheid om nog eenvoudiger zelf een vraag te stellen als hij of zij dat wil."

Dr. M. Kok

"Als er een wondcomplicatie optreedt, dan wil ik daar graag snel van op de hoogte zijn. Vaak kan ik mensen al geruststellen op basis van een foto via de BeterDichtbij app en dat vind ik heel waardevol."
Martijn Möllers, chirurg bij ziekenhuis Nij Smellinghe

Martijn Möllers

Chirurg
Het werkt makkelijk en intuïtief, een beetje zoals WhatsApp. En de kwaliteit van een videoconsult is net zo goed als van een fysiek consult. Je ziet en verstaat elkaar goed en er is genoeg tijd en gelegenheid om al je vragen te stellen.
Slingeland Ziekenhuis klantervaring Loraine.

Loraine Hooijman

"Inmiddels kom ik ook bij een andere poli en ook daarmee kan ik op dezelfde manier, met dezelfde app communiceren."
Patiënt bij Elkerliek die gebruik maakt van BeterDichtbij

Sindy Maas – Van Rooij

BeterDichtbij voor revalidatie

BeterDichtbij helpt jou en je team alle communicatie te stroomlijnen.

Effectiever werken, met focus op je vakmanschap
Bereikbaar voor patiënten, met grip op eigen tijd
Plan een demo Gratis gids
Twee zorgverleners achter een computer
Heeft meneer Harmsen al zijn nazorginformatie gekregen?
Is geregeld!

Veelgestelde vragen

BeterDichtbij
Webplatform

Werk samen in het webplatform, overal beschikbaar vanuit de browser en geintegreerd in je EPD

Wat kun je met het webplatform

Amet dictum at fermentum elementum eu malesuada sagittis. Neque lectus sapien aliquam eget lectus cras dignissim. Rutrum sed augue lacinia tempus ut nulla tempor ultrices at.

Standaardberichten

Amet magna purus turpis diam imperdiet id risus in lorem. Duis tortor eget ipsum scelerisque pretium. Suspendisse purus nunc semper pulvinar.
Uitslagen delen
Afspraakherinneringen

Standaardberichten

Amet magna purus turpis diam imperdiet id risus in lorem. Duis tortor eget ipsum scelerisque pretium. Suspendisse purus nunc semper pulvinar.
Uitslagen delen
Afspraakherinneringen

Standaardberichten

Amet magna purus turpis diam imperdiet id risus in lorem. Duis tortor eget ipsum scelerisque pretium. Suspendisse purus nunc semper pulvinar.
Uitslagen delen
Afspraakherinneringen